Skip to content
Categories
Pròxims partits

Partits davant el Mutxamel CF i el Muro CF “B”

Aquesta jornada, l’equip femení s’enfrontarà al Mutxamel CF aquest diumenge a les 15:00h a Els Oms, Mutxamel. Per altra banda, l’equip masculí disputarà el seu partit davant el Muro CF “B” aquest dissabte a les 18:30h a La Llometa, Muro.

A continuació, vos oferïm els horaris de la resta de categorïes del club:

  • 2ª Infantil La Ribera G3 · DESCANSA
  • Aleví 2º any La Costera “A” Copa Plata · Divendres, 20/05 a les 19:30h – Juan Bataller, Aielo · CF Aielo “A” – CF Atlètic Muro “A”
  • Aleví 1º any La Costera “A” Copa Plata G1 · Dissabte, 21/05 a les 09:00h – La Solana, L’Olleria · L’Olleria CF “B” – CF Atlètic Muro “B”
  • Benjamí 2º any La Costera “A” Copa Plata G1 · Divendres, 20/05 a les 19:00h – Juan Bataller, Aielo · CF Aielo “A” – CF Atlètic Muro “A”
  • Prebenjamí 2º any La Costera “A” Copa Oro 1 · Divendres, 20/05 a les 19:00h – José Gramage, L’Alcudia de Crespins · CD L’Alcudia de Crespins “A” – CF Atlètic Muro “A”
  • Prebenjamí 1º any Jocs Esportius · DESCANSA

Si no sabeu com arribar al camp, podeu descobrir-ho a l’apartat ESTADI de la nostra web. Vos anirem informant a les xarxes socials del que vaja ocorreguent als partits. Si voleu donar els vostres ànims als equips, no dubteu en comentar tant a la web com a les xarxes socials de Facebook, Instagram i Twitter.

A més, per a aquesta nova temporada, hem creat un canal de Telegram on anirem informant de totes les publicacions que anem fent a la web. Uneix-te per no perdre’t cap detall.