Skip to content
Categories
Pròxims partits

Partits davant el Mutxamel CF i el SD Vallada

Aquesta jornada, l’equip femení s’enfrontarà al Mutxamel CF aquest diumenge a les 15:00h al camp Els Oms, Mutxamel. Per altra banda, l’equip masculí disputarà el seu partit davant el SD Vallada aquest diumenge a les 17:00h al camp municipal de Vallada.

A continuació, vos oferïm els horaris de la resta de categorïes del club:

  • 2ª Infantil La Ribera G3 · Dissabte, 14/05 a les 09:30h – La Llometa, Muro · CF Atlètic Muro – CF Ciudad Alcoy “B”
  • Aleví 2º any La Costera “A” Copa Plata ·
    • Dijous, 12/05 a les 18:30h – Poliesportiu Mpal Bocairent, Bocairent · CDF Bocairent “A” – CF Atlètic Muro “A”
    • Dissabte, 14/05 a les 12:30h – La Llometa, Muro · CF Atlètic Muro “A” – CD Alcoyano “C”
  • Aleví 1º any La Costera “A” Copa Plata G1 · Dissabte, 14/05 a les 11:00h – La Llometa, Muro · CF Atlètic Muro “B” – Muro CF “B”
  • Benjamí 2º any La Costera “A” Copa Plata G1 · Divendres, 13/05 a les 18:30h – La Purísima, Ontinyent · CDSB Ontinyent “C” – CF Atlètic Muro “A”
  • Prebenjamí 2º any La Costera “A” Copa Oro 1 ·
    • Dijous, 12/05 a les 19:15h – Camp Mpal Benigànim, Benigànim · UD Benigànim “A” – CF Atlètic Muro “A”
    • Dissabte, 14/05 a les 12:30h – La Llometa, Muro · CF Atlètic Muro “A” – Atzeneta UE “A”
  • Prebenjamí 1º any Jocs Esportius · DESCANSA

Si no sabeu com arribar al camp, podeu descobrir-ho a l’apartat ESTADI de la nostra web. Vos anirem informant a les xarxes socials del que vaja ocorreguent als partits. Si voleu donar els vostres ànims als equips, no dubteu en comentar tant a la web com a les xarxes socials de Facebook, Instagram i Twitter.

A més, per a aquesta nova temporada, hem creat un canal de Telegram on anirem informant de totes les publicacions que anem fent a la web. Uneix-te per no perdre’t cap detall.