Aquesta setmana, l’equip femení s’enfronta al CD Dènia el diumenge a les 11:30h al Diego Mena Cuesta de Dènia. Per altra banda, l’equip masculí disputarà el seu partit davant el SD Vallada el diumenge a les 19:30h a La LLometa de Muro.
A continuació, vos oferïm els horaris de la resta de categorïes del club:
- 2ª Infantil La Ribera G3 · Dissabte, 18/12 a les 09:30h – La Llometa, Muro · CF Atlètic Muro – CD SB Ontinyent “C”
- Aleví 2º any La Costera “A” G1
- Dimecres, 15/12 a les 19:00h – Camps del Serpis Nº1, Alcoi · CD Alcoyano “C” – CF Atlètic Muro “A”
- Dissabte, 18/12 a les 11:00h – La Llometa, Muro · CF Atlètic Muro “A” – Canals Promeses CF “A”
- Aleví 1º any La Costera “A” G1 ·
- Dijous, 16/12 a les 18:00h – El Llimoner, Canals · Canals Promeses CF “D” – CF Atlètic Muro “B”
- Dissabte, 18/12 a les 11:00h – La Llometa, Muro · CF Atlètic Muro “B” – Esides Caramanchel CE “A”
- Benjamí 2º any La Costera “A” G1 · DESCANSA
- Prebenjamí 2º any La Costera “A” G1 · PENDENT · CF Atlètic Muro “A” – CD Contestano
Si no sabeu com arribar al camp, podeu descobrir-ho a l’apartat ESTADI de la nostra web. Vos anirem informant a les xarxes socials del que vaja ocorreguent als partits. Si voleu donar els vostres ànims als equips, no dubteu en comentar tant a la web com a les xarxes socials de Facebook, Instagram i Twitter.
A més, per a aquesta nova temporada, hem creat un canal de Telegram on anirem informant de totes les publicacions que anem fent a la web. Uneix-te per no perdre’t cap detall.
