Aquesta setmana, el femení no disputa cap partit, pel que tindrà que esperar altra ocasió per ixir al camp.
Per altra banda, el masculí s’estrena al 2018 després del descans de Nadals davant L’Olleria C.F. “B” aquest dissabte a les 16:45h al poliesportiu municipal “La Solana” de L’Olleria. Pots coneixer més al voltant de l’equip a la seua web http://olleriacf.blogspot.com.es/ o al seu Twitter.
A continuació, vos oferïm els horaris de la resta de categorïes:
- LLIGA RIBERA III (Cadet): C.F. Atlètic Muro – Club Esportiu Sant Roc D’Alcoi. Diumenge, 14 de gener a les 12:30h al camp municipal “La LLometa” de Muro.
- LLIGA RIBERA III (Infantil): C.F. Atlètic Muro – C.E. Bocairent. Diumenge, 14 de gener a les 11:00h al camp municipal “La LLometa” de Muro.
- LLIGA LA COSTERA “A” (Benjamí 2on any): L’Olleria C.F. – C.F. Atlètic Muro. Dissabte, 13 de gener a les 12:45h a L’Olleria.
- LLIGA LA COSTERA “B” (Benjamí 1er any): P.D. Juan XXIII – C.F. Atlètic Muro “B”. Dissabte, 13 de gener a les 12:45h a Alcoi.
- LLIGA LA COSTERA “C” (Benjamí 2on any): DESCANSA.
- LLIGA LA COSTERA “A” (Prebenjamí 2on any): C.D. Alcoyano “B” – C.F. Atlètic Muro. Dissabte, 13 de gener a les 09:00h a Alcoi.
- LLIGA LA COSTERA “A” (Prebenjamí 1er any): C.D. Sport Base Ontinyent “B” – C.F. Atlètic Muro “B”. Dissabte, 13 de gener a les 09:00h a Ontinyent.
Si no saps com arribar al camp, pots descobrir-ho a l’apartat ESTADI de la nostra web. Recordeu que vos anirem informant a les xarxes socials del que vaja ocorreguent als partits. Si voleu donar els vostres ànims als equips, no dubteu en comentar tant a la web com a les xarxes socials de Facebook i Twitter.