Skip to content
Categories
Pròxims partits

Partidàs a la part alta de la classificació, davant el @UDAlziraFemeni

16

El primer equip va demostrar la setmana passada que lo de fa 2 setmanes va ser sols un xicotet traspeu. Ben fet, xiques! Així i tot, no tindran que perdre la concentració per a aquest cap de setmana, ja que s’enfronten a l’equip femení de l’U.D. Alzira, el pròxim diumenge 7 de febrer a les 11.00h al camp municipal “Venecia”, dins la 16a jornada de lliga. Si vols conèixer més al voltant de l’equip, visita la seua web, el seu FacebookTwitter.

De la resta de categorïes, ací vos deixem amb la resta de horaris:

  • PREBENJAMÍ “A”. LLIGA COSTERA “A”. Jornada 15: C.F. Ayelo “A” – C.F. Atlètic Muro “A”. Dissabte 6, a les 10:30h al camp de futbol “Juan Bataller” (Aielo De Malferit).
  • PREBENJAMÍ “B”. LLIGA COSTERA “B”. Jornada 15: C.F. Atlètic Muro “A” – P.D. Ayorense. Diumenge 7, a les 13:00h al camp municipal “La LLometa” (Camp 1).
  • ALEVÍ.  LLIGA RIBERA “E”. Jornada 15: C.F. Atlètic Muro “A” – C.D. Sport Base Ontinyent “E”. Dissabte 6, a les 09:30h al camp municipal “La LLometa” (Camp 1).

D’aquests i de la resta de partits de la jornada, podeu conèixer tots els horaris a l’apartat 1er EQUIP i ESCOLA BASE de la nostra web. A més, si eres de fora i no saps arribar al camp municipal “La LLometa”, no et preocupes. Accedix a l’apartat ESTADI i ahí t’ajudem a fer-ho.

Recordeu que vos anirem informant a les xarxes socials del que vaja ocorreguent als partits dels equips de les diferents categorïes, i la setmana que ve podreu conèixer a aquesta mateixa web tots els resultats, accedint als apartats que vos mencionem. Si voleu donar els vostres ànims als equips, no dubteu en comentar tant a la web com a les xarxes socials de Facebook i Twitter amb el hashtag #ATM.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *