Impressionant. Sols així es pot definir el ritme que han pillat les nostres xiques a l’inici de temporada, al mantenir-se a la 5a jornada de lliga com liders de la 2a Regional Femenina GIII. Aquesta jornada, per tal de seguir en ratxa, s’enfrontaran al C.D. LLosa el diumenge 8 de novembre a les 17.00h al camp municipal “El Sequiol” (Carrer Jaume I, 10 LLosa de Ranes, VALÈNCIA). Si vols conèixer un poc al voltant de l’equip, pots visitar el seu Twitter @escolacdllosa Pel contrari, els prebenjamins disputaran partits a casa. El “A” ho farà davant el Canals Promeses C.F. “A” el diumenge a les 12.30h, mentre el “B” ho farà davant el U.D. Beniganim “B” el mateix dia, un hora abans, a les 11.30h. Per últim, l’aleví disputarà el seu partit davant el Club Esportiu San Roc D´Alcoi “A” el dissabte a les 12.45h als camps del Serpis (Alcoi).
D’aquests i de la resta de partits de la jornada, podeu conèixer tots els horaris a l’apartat 1er EQUIP i PREBENJAMÍ de la nostra web. A més, si eres de fora i no saps arribar al camp municipal “La LLometa”, no et preocupes. Accedix a l’apartat ESTADI i ahí t’ajudem a fer-ho.
Recordeu que vos anirem informant a les xarxes socials del que vaja ocorreguent als partits dels equips de les diferents categorïes, i la setmana que ve podreu conèixer a aquesta mateixa web tots els resultats, accedint als apartats que vos mencionem. Si voleu donar els vostres ànims als equips, no dubteu en comentar tant a la web com a les xarxes socials de Facebook i Twitter amb el hashtag #ATM.