
Després del descans per l’ajornament del partit programat per a la setmana passada, les xiques tornen a disputar partit de lliga. En aquesta ocasió, s’enfrontaran a La Unió Femenina Manises C.F. «B» el pròxim diumenge 13 de desembre a les 18.30h al poliesportiu municipal de Manises. Si vols conéixer més al voltant del club, pots visitar la seua web, el seu Facebook o el seu Twitter. A continuació vos oferïm els horaris de la resta de categorïes del club. Presteu atenció:
- PREBENJAMÍ «A». LLIGA COSTERA «A». Jornada 9: C.D. Xativa F.B. «A» – C.F. Atlètic Muro «A». Dissabte 12 10:30h al camp municipal «Paquito Coloma» (Xàtiva).
- PREBENJAMÍ «B». LLIGA COSTERA «B». Jornada 9: C.D. Xativa F.B. «B» – C.F. Atlètic Muro «B». Dissabte 12 11:30h al camp municipal «Paquito Coloma» (Xàtiva).
- ALEVÍ. LLIGA RIBERA «E». Jornada 9: El alevïns DESCASEN aquesta setmana.
D’aquests i de la resta de partits de la jornada, podeu conèixer tots els horaris a l’apartat 1er EQUIP i PREBENJAMÍ de la nostra web. A més, si eres de fora i no saps arribar al camp municipal «La LLometa», no et preocupes. Accedix a l’apartat ESTADI i ahí t’ajudem a fer-ho.
Recordeu que vos anirem informant a les xarxes socials del que vaja ocorreguent als partits dels equips de les diferents categorïes, i la setmana que ve podreu conèixer a aquesta mateixa web tots els resultats, accedint als apartats que vos mencionem. Si voleu donar els vostres ànims als equips, no dubteu en comentar tant a la web com a les xarxes socials de Facebook i Twitter amb el hashtag #ATM.
