
Deixem ja enrrere la primera volta de lliga per enfrontar-se de nou a tots els equips, a la segona volta. Per a ello, les xiques es tindran que vore les cares fora de casa davant el Silla C.F. el pròxim diumenge 24 de gener a les 12.15h al poliesportiu municipal «Vicente Morera» de Silla. Si vols conèixer més al voltant de l’equip, pots accedir a la seua web http://sillacf.com/ o als seus conter de Facebook o Twitter.
A continuació, vos informem de quins seran els horaris de la resta de categorïes del club:
- PREBENJAMÍ «A». LLIGA COSTERA «A». Jornada 13: C.D. Alcoyano «A» – C.F. Atlètic Muro «A». Dissabte 23, a les 11:30h al poliesportiu municipal «Miguel Cabanes» FUT. 8 (Camp A).
- PREBENJAMÍ «B». LLIGA COSTERA «B». Jornada 13: C.D. Sport Base Ontinyent «B» – C.F. Atlètic Muro «B». Dissabte 23, a les 11:15h al camp municipal «La Puríssima» FUT. 8-A (Ontinyent).
- ALEVÍ. LLIGA RIBERA «E». Jornada 13: C.F. Atlètic Muro «A» – Club Esportiu San Roc d’Alcoi «A». Dissabte 23, a les 12:15h al Camp Municipal «La LLometa» (Camp 1).
D’aquests i de la resta de partits de la jornada, podeu conèixer tots els horaris a l’apartat 1er EQUIP i ESCOLA BASE de la nostra web. A més, si eres de fora i no saps arribar al camp municipal «La LLometa», no et preocupes. Accedix a l’apartat ESTADI i ahí t’ajudem a fer-ho.
Recordeu que vos anirem informant a les xarxes socials del que vaja ocorreguent als partits dels equips de les diferents categorïes, i la setmana que ve podreu conèixer a aquesta mateixa web tots els resultats, accedint als apartats que vos mencionem. Si voleu donar els vostres ànims als equips, no dubteu en comentar tant a la web com a les xarxes socials de Facebook i Twitter amb el hashtag #ATM.
